Valgdagen 11. september - Påmelding til AKS

AKS-figurer-blå

Hei!

I forbindelse med valgdagen 11. september er skolen stengt.

AKS har heldagsåpent fra 07.30-17.00 for barn med heltidsplass. Barn med gratis deltidsplass kan benytte seg av AKS fra 09.00-12.30.

For å planlegge bemanning er vi avhengig av at alle som skal komme på AKS gir beskjed om dette. Påmelding gjøres ved å sende en skolemelding til trinnets baseleder med "barnets navn" og "barnets klasse". Presiser i meldingen om barnet ditt skal gå hjem til et bestemt tidspunkt.

Frist for påmelding er fredag 8. september (obs, kort frist!)

1.trinn: Ida Tjernsli
2.trinn: Emma Bratuz Fagerhaug
3.trinn: Marthe Haug
4.trinn: Gro Haraldsen

Hvor skal barnet mitt møte opp?
Alle barna (1.-4.trinn) skal være på Grendeskolen. 1. trinn bruker inngangen ved 1.trinn. 2.-4.trinn bruker inngangen til 2.trinn. Vi har felles morgenåpning i lekesalen frem til 09.00. Deretter fordeler vi barna på ulike aktiviteter ut i fra hvor mange barn som kommer.

Hva skal vi gjøre?
Det blir vanlig basedag med aktiviteter som gymsal, utelek, spill og tegning, perling og andre hyggelige bordaktiviteter.

Skal vi ta med matpakke eller blir det servert mat?
Ta med en matpakke (den spiser vi kl. 10.30).
AKS serverer et mellommåltid kl. 13.30. Vår nydelig kokk, Esther, serverer stekt ris med grønnsaker.