Mening og muligheter i frivilligheten

Foreldreskole

Det finnes mange spennende organisasjoner og personer i området rundt Haugen skole, som vil samarbeide med foreldre ved Haugen skole om å gjøre området til et enda bedre sted å bo og vokse opp. Foreldrerådet ved Haugen skole har invitert noen av dem. Kom og bli kjent med folkene, tilbudene og aktivitetene i:

• Interkulturell kvinnegruppe (IKKG) ved leder Ghazala Naseem
  • Bydelsmødrene ved leder Nasreen Begum
  • Frivillighetssentralene på Furuset og Stovner ved styremedlem Anne Karima Nordengen
  • Likestilling, inkludering og nettverk (LIN) Furuset ved prosjektleder Cecilie Nordfeldt
  • Parenthood ved grunnlegger Anne Karima Nordengen
  • Ohana for barn og ungdom ved grunnlegger Andreas Abrar Andersen
  • Groruddalstinget ved styremedlem Laial Janet Ayoub
  • Foreningene NOK og Født fri ved grunnlegger Laial Janet Ajub
  • Natteravnene
  • Venner av Haugen ved grunnlegger Shahid Dar

Alle organisasjonene vil få tid til en kort presentasjon fra scenen, og til å svare på spørsmål.

Vi håper dette er interessant for flest mulig, og at vi sees! For spørsmål kontakt prosjektleder Sigurd Lydersen på mob. 992 58 417 eller e-post sigurd.lydersen@gmail.com

For foreldrerådet ved Haugen skole, Sigurd Lydersen, prosjektleder og lærer.

Foreldrerådet er et prosjekt ved IKKG i samarbeid med skolens FAU økonomisk støttet av Kompetanse Norge, for å styrke foreldres ferdigheter i norsk og data og skole-hjem-samarbeidet ved Haugen skole.