Besøksdag på Granstangen skole for neste års 8. trinns elever og deres og foresatte.

Granstangen

Vi inviterer derfor familier til et besøk i uke 33 (10.08-20-14.08-20). Hver familie kan booke seg inn den dagen og klokkeslettet det passer mellom kl. 09.00-15.00, og vil få tildelt en egen guide som møter dere utenfor skolen. Guiden tar dere med rundt på skolen, og viser dere de ulike rommene, forteller litt om organiseringen vår og hvordan skoledagen er lagt opp.

Hvis dere ønsker en guidet tur rundt på skolen så sender dere en sms med fullt navn og ønsket tidspunkt til Synnøve (miljøteamleder på Granstangen) på tlf. 990 10 724 eller e-post til synnove.ringstrom@ude.oslo.kommune.no. Hun vil sette opp en liste og bekrefte tidspunkt og dag tilbake til dere.

Ønsker dere en fin avslutning på dette skoleåret, og snart god sommer.

Mvh.

Mats Thyli